Obiady
Szanowni Państwo,
Przypominamy, że wspólnie z Radą Rodziców podjęliśmy decyzję o wdrożeniu od 1 marca 2023 roku systemu informatycznego „jemwszkole.pl”. System wspomaga zakup, odwoływanie i rozliczanie obiadów dla uczniów. Strona „jemwszkole.pl” pozwala na samodzielne dokonywanie przez Państwa zakupu posiłków, odwoływanie obiadów z powodu nieobecności dziecka w szkole (będą ją mogli Państwo wprowadzić w system do godziny 8.00 w dniu nieobecności dziecka w szkole), sprawdzanie czy dziecko było na obiedzie oraz dokonywanie płatności uwzględniających nadpłaty z poprzednich okresów i sprawi, że będą mieli Państwo pełną kontrolę nad rozliczaniem swoich płatności. Operator za dokonywanie przelewów natychmiastowych (jedynych obsługiwanych w aplikacji) pobierze od Państwa 2% wartości przelewu. Istotną sprawą jest fakt, że płatności za obiady na każdy miesiąc należy dokonać we wcześniejszym miesiącu, tzn. za październik opłaty za obiady trzeba dokonać do 28 września, na 2 dni przed końcem danego miesiąca (wyjątkowo w m-cu wrześniu do 8 września). Rodzice, którzy nie opłacą posiłku do tego terminu, będą mieli możliwość wykupienia obiadu w każdym czasie, ale już na niepełny miesiąc (2 dni przed planowanym obiadem), np. 11 września będzie można zamówić obiad na 13 września. Prosimy o pilnowanie terminów zakupu posiłków. Niewykupienie obiadu na dany dzień będzie skutkowało odmową wydania posiłku.
Do wydania zakupionego przez stronę Jemwszkole posiłku upoważnia karta wejściowa, która jest również kartą obiadową z jednostkowym numerem, którym identyfikuje się osobę uprawnioną przy odbiorze posiłku i sprawdza status zakupionych i opłaconych posiłków.
Login i hasło do logowania na stronie „jemwszkole.pl” dla rodziców uczniów pierwszy raz korzystających z obiadów do pobrania u intendenta szkoły. W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z sekretariatem szkoły : 500 734 380
Prosimy o wypełnienie Deklaracji korzystania z posiłku i dostarczenie w wersji e-mailowej lub papierowej do sekretariatu szkoły.
Andrzej Suliński
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 13
DEKLARACJA DO POBRANIA:
/uploads/5ee3ef606e893/pages/15/content/Za____cznik_deklaracja_obiady.docx [.docx, 14.86 kB]
INSTRUKCJA DLA RODZICÓW:
Obsługa systemu JemWSzkole.pl
Pierwsze logowanie
- Na podany przez Państwa (podczas rekrutacji lub później wychowawcy klasy) adres e-mail otrzymają Państwo wiadomość od JemWszkole.pl z danymi do pierwszego logowania w systemie tzn. login oraz tymczasowe hasło. Loginem do Państwa konta nie jest adres email tylko fraza, którą otrzymają Państwo w wiadomości startowej (np. rodzic11589).
- Wiadomość startowa, może trafić do sekcji SPAM w skrzynce email. Gdy ją Państwo odnajdą należy upewnić się, że zaznaczona została opcja; to nie jest SPAM (by nie mieć problemów z późniejszą komunikacją.)
- Proszę zachować na poczcie email wiadomość startową od Jem W Szkole, aby zawsze móc ją odnaleźć.
- Z aplikacji można korzystać za pomocą przeglądarki internetowej na smartphone, tablecie lub komputerze z dostępem do internetu pod adresem app.jemwszkole.pl. Korzystając ze smartphon’ów zdecydowanie wygodniej obsługuje się aplikację trzymając telefon w pozycji poziomej.
- Podczas pierwszego logowania do systemu proszę podać hasło tymczasowe, a następnie nadać nowe hasło do swojego konta w systemie.
- Proszę zapoznać się z krótkimi video-instrukcjami w dziale “INSTRUKCJE”, by z łatwością korzystać z aplikacji Jemwszkole.pl.
- Już mogą Państwo dokonywać zakupu posiłków dla swoich dzieci!
REGULAMIN ZAKUPU, WYDAWANIA I ROZLICZANIA OBIADÓW W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 13 IM. KOLEJARZY POLSKICH W ZDUŃSKIEJ WOLI
- Proces zakupu, wydawania i rozliczania posiłków wyłącznie z wykorzystaniem systemu elektronicznego – aplikacja Jemwszkole.
- Loginy i hasło tymczasowe zostaną wysłane po dodaniu rodzica do systemu przez sekretariat lub intendenta szkoły - (prosimy sprawdzić także skrzynkę SPAM na swojej poczcie elektronicznej i zachować pierwszą wiadomość).
Loginem do aplikacji nie jest email tylko fraza “rodzic+numer”. - W razie problemów z zalogowaniem się do konta można uzyskać informacje kontaktując się z Intendentem lub sekretariatem szkoły pod numerem telefonu: 500 734 380
- Do wydania zakupionego przez aplikację Jemwszkole posiłku upoważnia karta wejściowa, która jest również kartą obiadową z jednostkowym numerem, którym identyfikuje się osobę uprawnioną przy odbiorze posiłku i sprawdza status zakupionych i opłaconych posiłków.
- Dzięki operatorowi szybkich płatności tPay zamówienia i opłaty mogą być wykonywane 24 h na dobę 7 dni w tygodniu i w czasie rzeczywistym informacje trafiają do Intendenta. Realizacja płatności obciążona jest prowizją 2% od realizowanej płatności np. przy kwocie 100 zł jest to 2 zł prowizji.
- Utratę lub zniszczenie karty należy bezzwłocznie zgłosić Intendentowi w sekretariacie, aby zapobiec wydaniu posiłku osobie nieuprawnionej.
- W przypadku utraty karty, do momentu wyrobienia nowej, Intendent wyda zastępczy brelok. W razie zagubienia breloka, należy uiścić opłatę 5 zł.
- Zamówień i opłat za posiłki dokonuje się wyłącznie za pomocą aplikacji Jemwszkole, na dzień przed końcem miesiąca poprzedzającego wydawane posiłki np. do 30 marca składamy zamówienia i opłacamy posiłki na kwiecień. Po tym terminie zakup obiadów na pełny miesiąc jest niemożliwy.
Będzie możliwość wykupienia obiadu w każdym czasie, ale już na niepełny miesiąc (2 dni przed planowanym obiadem), np. 1 marca będzie można zamówić obiad na 3 marca.
- Za pomocą aplikacji Jemwszkole dokonuje się zamówienia posiłków, opłaca się ich koszt, zgłasza nieobecność dziecka, dodatkowo można zapoznać się z historią wpłat i zaplanowanym jadłospisem. Adres strony do zalogowania: https://app.jemwszkole.pl/.
- W przypadku nieobecności dziecka w szkole w dniu, w którym ma wykupiony posiłek w stołówce szkolnej rodzic ma możliwość zgłosić nieobecność dziecka za pomocą aplikacji Jemwszkole, najpóźniej do godziny 7.30 danego dnia.
- Aplikacja automatycznie naliczy nadpłatę na koncie dziecka o wartości posiłków w dni z prawidłowo zgłoszoną nieobecnością.
- Nadpłata za zgłoszone nieobecności pomniejsza należność za posiłki w kolejnym zamówieniu wykonanym poprzez aplikację Jemwszkole.
- W przypadku planowanej w szkole wycieczki, wyjścia do kina, zawodów – wychowawca oddziału, lub inny nauczyciel mają obowiązek ustalić dzień wcześniej z Intendentem szkoły godzinę spożywania obiadu lub jego odwołanie.
- Nieuzasadniona i niezgłoszona nieobecność na posiłku nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów za niewykorzystany posiłek.
- Szczegółowe zasady korzystania ze stołówki szkolnej reguluje odrębny dokument – „Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej”.
- W przypadku problemów technicznych z obsługą aplikacji Jemwszkole należy skontaktować się z pracownikiem szkoły pod numerem 500 734 380 lub email: sekretariat@sp13zdw.pl
Istnieje możliwość dofinansowania obiadów z opieki społecznej ( dla rodzin w trudnej sytuacji materialnej).
Obiad wydawany jest dla klas 4,5,6 na przerwie o godzinie 12.25, natomiast dla klas 7 i 8 na przerwie o godzinie 13.30.