Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Obiady

Szanowni Państwo,

Przypominamy, że wspólnie  z Radą Rodziców podjęliśmy decyzję o wdrożeniu od 1 marca 2023 roku systemu informatycznego  „jemwszkole.pl”. System wspomaga zakup, odwoływanie i rozliczanie obiadów dla uczniów. Strona „jemwszkole.pl” pozwala na samodzielne dokonywanie przez Państwa zakupu posiłków, odwoływanie obiadów z powodu nieobecności dziecka w szkole (będą ją mogli Państwo wprowadzić w system do godziny 8.00 w dniu nieobecności dziecka w szkole), sprawdzanie czy dziecko było na obiedzie oraz dokonywanie płatności uwzględniających nadpłaty z poprzednich okresów i sprawi, że będą mieli Państwo pełną kontrolę nad rozliczaniem swoich płatności. Operator za dokonywanie przelewów natychmiastowych (jedynych obsługiwanych w aplikacji) pobierze od Państwa 2% wartości przelewu. Istotną sprawą jest fakt, że płatności za obiady na każdy miesiąc należy dokonać  we wcześniejszym miesiącu, tzn. za październik opłaty za obiady trzeba dokonać do 28 września, na 2 dni przed końcem danego miesiąca (wyjątkowo w m-cu wrześniu do 8 września).  Rodzice, którzy nie opłacą posiłku do tego terminu, będą mieli możliwość wykupienia obiadu w każdym czasie, ale już na niepełny miesiąc (2 dni przed planowanym obiadem), np. 11 września będzie można zamówić obiad na 13 września. Prosimy o pilnowanie terminów zakupu posiłków. Niewykupienie obiadu na dany dzień będzie skutkowało odmową wydania posiłku.

Do wydania zakupionego przez stronę Jemwszkole posiłku upoważnia karta wejściowa, która jest również kartą obiadową z jednostkowym numerem, którym identyfikuje się osobę uprawnioną przy odbiorze posiłku i sprawdza status zakupionych i opłaconych posiłków.

 

Login i hasło do logowania na stronie „jemwszkole.pl” dla rodziców uczniów pierwszy raz korzystających z obiadów do pobrania u intendenta szkoły. W razie wątpliwości  prosimy o kontakt telefoniczny z sekretariatem szkoły : 500 734 380

Prosimy o wypełnienie  Deklaracji korzystania z posiłku i dostarczenie w wersji e-mailowej lub papierowej do sekretariatu szkoły.

 

                                                                                                                                                       Andrzej Suliński

                                                                                                                                                       Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 13

 

DEKLARACJA DO POBRANIA:

/uploads/5ee3ef606e893/pages/15/content/Za____cznik_deklaracja_obiady.docx [.docx, 14.86 kB]

 

INSTRUKCJA DLA RODZICÓW:

Obsługa systemu JemWSzkole.pl

Pierwsze logowanie

  1. Na podany przez Państwa (podczas rekrutacji lub później wychowawcy klasy) adres e-mail otrzymają Państwo wiadomość od JemWszkole.pl z danymi do pierwszego logowania w systemie tzn. login oraz tymczasowe hasło.  Loginem do Państwa konta nie jest adres email tylko fraza, którą otrzymają Państwo w wiadomości startowej (np. rodzic11589).
  2. Wiadomość startowa, może trafić do sekcji SPAM w skrzynce email. Gdy ją Państwo odnajdą należy upewnić się, że zaznaczona została opcja; to nie jest SPAM (by nie mieć problemów z późniejszą komunikacją.)
  3. Proszę zachować na poczcie email wiadomość startową od Jem W Szkole, aby zawsze móc ją odnaleźć.
  4. Z aplikacji można korzystać za pomocą przeglądarki internetowej na smartphone, tablecie lub komputerze z dostępem do internetu pod adresem app.jemwszkole.pl. Korzystając ze smartphon’ów zdecydowanie wygodniej obsługuje się aplikację trzymając telefon w pozycji poziomej.
  5. Podczas pierwszego logowania do systemu proszę podać hasło tymczasowe, a następnie nadać nowe hasło do swojego konta w systemie.
  6. Proszę zapoznać się z krótkimi video-instrukcjami w dziale “INSTRUKCJE”, by z łatwością korzystać z aplikacji Jemwszkole.pl.
  7. Już mogą Państwo dokonywać zakupu posiłków dla swoich dzieci!

 

 REGULAMIN ZAKUPU, WYDAWANIA I ROZLICZANIA  OBIADÓW  W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 13 IM. KOLEJARZY POLSKICH W ZDUŃSKIEJ WOLI

  1. Proces zakupu, wydawania i rozliczania posiłków  wyłącznie  z wykorzystaniem systemu elektronicznego – aplikacja Jemwszkole.
  2. Loginy i hasło tymczasowe zostaną wysłane  po dodaniu rodzica do systemu przez sekretariat lub intendenta szkoły - (prosimy sprawdzić także skrzynkę SPAM na swojej poczcie elektronicznej i zachować pierwszą wiadomość).
    Loginem do aplikacji nie jest email tylko fraza “rodzic+numer”.
  3. W razie problemów z zalogowaniem się do konta można uzyskać informacje kontaktując się z Intendentem lub sekretariatem szkoły pod numerem telefonu: 500 734 380
  4. Do wydania zakupionego przez aplikację Jemwszkole posiłku upoważnia karta wejściowa, która jest również kartą obiadową z jednostkowym numerem, którym identyfikuje się osobę uprawnioną przy odbiorze posiłku i sprawdza status zakupionych i opłaconych posiłków.
  5. Dzięki operatorowi szybkich płatności tPay zamówienia i opłaty mogą być wykonywane 24 h na dobę 7 dni w tygodniu i w czasie rzeczywistym informacje trafiają do Intendenta. Realizacja płatności obciążona jest prowizją 2% od realizowanej płatności np. przy kwocie 100 zł jest to 2 zł prowizji.
  6. Utratę lub zniszczenie karty należy bezzwłocznie zgłosić Intendentowi w sekretariacie, aby zapobiec wydaniu posiłku osobie nieuprawnionej.
  7. W przypadku utraty karty, do momentu wyrobienia nowej, Intendent wyda zastępczy brelok. W razie zagubienia breloka, należy uiścić opłatę  5 zł.
  8. Zamówień i opłat za posiłki dokonuje się wyłącznie za pomocą aplikacji Jemwszkole, na dzień przed końcem miesiąca poprzedzającego wydawane posiłki np. do 30 marca składamy zamówienia i opłacamy posiłki na kwiecień. Po tym terminie zakup obiadów na pełny miesiąc jest niemożliwy.

Będzie możliwość wykupienia obiadu w każdym czasie, ale już na niepełny miesiąc (2 dni przed planowanym obiadem), np. 1 marca będzie można zamówić obiad na 3 marca.

  1. Za pomocą aplikacji Jemwszkole dokonuje się zamówienia posiłków, opłaca się ich koszt, zgłasza nieobecność dziecka, dodatkowo można zapoznać się z historią wpłat i zaplanowanym jadłospisem. Adres strony do zalogowania: https://app.jemwszkole.pl/.
  2. W przypadku nieobecności dziecka w szkole w dniu, w którym ma wykupiony posiłek w stołówce szkolnej rodzic ma możliwość zgłosić nieobecność dziecka za pomocą aplikacji Jemwszkole, najpóźniej do godziny 7.30 danego dnia.
  3. Aplikacja automatycznie naliczy nadpłatę na koncie dziecka o wartości posiłków w dni z prawidłowo zgłoszoną nieobecnością.
  4. Nadpłata za zgłoszone nieobecności pomniejsza należność za posiłki w kolejnym zamówieniu wykonanym poprzez aplikację Jemwszkole.
  5. W przypadku planowanej w szkole wycieczki, wyjścia do kina, zawodów – wychowawca oddziału, lub inny nauczyciel mają obowiązek ustalić dzień wcześniej z Intendentem szkoły godzinę spożywania obiadu lub jego odwołanie.
  6. Nieuzasadniona i niezgłoszona nieobecność na posiłku nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów za niewykorzystany posiłek.
  7. Szczegółowe zasady korzystania ze stołówki szkolnej reguluje odrębny dokument – „Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej”.
  8. W przypadku problemów technicznych z obsługą aplikacji Jemwszkole należy skontaktować się z pracownikiem szkoły pod numerem 500 734 380 lub email: sekretariat@sp13zdw.pl

 

Istnieje możliwość dofinansowania obiadów z opieki społecznej ( dla rodzin w trudnej sytuacji materialnej).

 

Obiad wydawany jest dla klas  4,5,6 na przerwie o godzinie 12.25, natomiast dla klas 7 i 8 na przerwie o godzinie 13.30.