Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dla rodziców

 

WYKAZ DYŻURÓW 

Nauczycieli Szkoły Podstawowej nr 13 im. Kolejarzy Polskich  w ramach dostępności  nauczycieli na konsultacjach dla dzieci i rodziców
w  II półroczu roku szkolnego 2023 / 2024

 

l.p.

Nazwisko i imię

Dzień tygodnia

Godzina

1.      

Adamczyk Anna

Poniedziałek

15.25 - 16.25

2.      

Barton Alina

Wtorek

14.30 – 15.30

3.      

Bogaczek Krystian

Wtorek

10.35 – 11.35

4.      

Brożyńska Anna

Czwartek

13.45 – 14.45

5.      

Bryl Renata

Wtorek
( 2 i 4 miesiąca)

14.30 – 15.30

6.      

Domowicz Emilia,

Piątek

11.40 – 12.40

7.      

Fingas Bogusław

Wtorek

Środa

15.25 – 15.55

15.25-15.55

8.      

Fraszczak Agnieszka

Czwartek

11.40 – 12.40

9.      

Gładkiewicz Bernardeta

Poniedziałek, Czwartek 

14.25 – 14.55

10.   

Głogowska Aleksandra

Wtorek

7.00 – 8.00

11.   

Gruchaj Agnieszka

Środa

12.30 – 13.30 

12.   

Woszczak Magdalena

Wtorek, Środa

10.35 – 11.05

13.   

Makara Krzysztof

Środa

7.45 – 8.00

14.   

Kamińska Iwona

Wtorek

Środa

7.30 – 8.00

7.30 – 8.00

15.   

Kowalska Karolina

Środa

14.30 – 15.00

16.   

Kubiś Irena

Wtorek

Środa

14.30 – 15.00

12.30 – 13.00

17.   

Lewandowicz Bożena

Piątek

11.30 -12.30

18.   

Madera Agnieszka,

Środa

Piątek

15.30 – 16.00

15.25 – 15.55

19.   

Mistrzak Stanisław

Poniedziałek

13.30 – 14.30

20.   

Musalewski Andrzej

Poniedziałek

7.30 – 8.00

21.   

Olejnik Dorota

Czwartek

12.00 – 13.00

22.   

Pawelec Agnieszka

Środa

13.30 – 14.30

23.   

Siwierska Bogumiła,

Wtorek

13.30 – 14.30

24.   

Sokołowska-Majchrzak Aneta,

Piątek

14.25 – 15.25

25.   

Sulińska Wioletta

Środa

13.30 – 14.30

26.   

Tomczyk Małgorzata,

Wtorek

13.30 – 14.30

27.   

Urbaniak Justyna,

Poniedziałek

12.25 – 13.25

28.   

Wędzik Katarzyna

Wtorek

Czwartek

7.20 – 7.50

7.30 – 8.00

29.   

Wojtczak Anna

Czwartek

8.15 – 8.45

13.45 – 14.15

 

WYKAZ DNI WOLNYCH OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZYCH W ROKU SZKOLNYM 2023/2024

  • 31 października 2023 r. (wtorek)
  • 29 i 30 kwietnia 2024 r. ( poniedziałek i wtorek)
  • 2 maja 2024 r. (czwartek)
  • 14-16 maja 2024 r., egzaminy ósmoklasisty (wtorek, środa, czwartek)
  • 31 maja 2024 r. (piątek)

 

 

WYKAZ ŚWIADCZEŃ GWARANTOWANYCH PIELĘGNIARKI SZKOLNEJ UDZIELANYCH W ŚRODOWISKU NAUCZANIA I WYCHOWANIA ORAZ WARUNKI ICH REALIZACJI

 

Dziennik Ustaw– 21 – Poz. 1248

 

  Część I

1. Pielęgniarka lub higienistka szkolna planuje i realizuje profilaktyczną opiekę zdrowotną nad świadczeniobiorcami na terenie szkoły lub w placówce, o której mowa wart.2 pkt5 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz.U. z2004r. Nr256, poz.2572, z późn. zm.).                                              

2. Świadczenia pielęgniarki lub higienistki szkolnej obejmują:

1)wykonywanie i interpretowanie testów przesiewowych, zgodnie  z warunkami określonymi w części II;

2)kierowanie postępowaniem poprzesiewowym oraz sprawowanie opieki nad uczniami z dodatnimi wynikami testów;

3)czynne poradnictwo dla uczniów z problemami zdrowotnymi;

4)sprawowanie opieki nad uczniami z chorobami przewlekłymi i niepełnosprawnością, w tym realizacja świadczeń pielęgniarskich oraz wyłącznie na podstawie zlecenia lekarskiego i w porozumieniu z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej, na którego liście świadczeniobiorców znajduje się uczeń, zabiegów i procedur leczniczych koniecznych do wykonania u ucznia w trakcie pobytu wszkole;

5)udzielanie pomocy przedlekarskiej w przypadku nagłych zachorowań, urazów i zatruć;

6)doradztwo dla dyrektora szkoły w sprawie warunków bezpieczeństwa uczniów, organizacji posiłków i warunków sanitarnych w szkole;

7)edukacja w zakresie zdrowia jamy ustnej;

8)prowadzenie u uczniów szkół podstawowych (klasy I–VI) znajdujących się na obszarach, gdzie poziom fluorków w wodzie pitnej nie przekracza wartości 1 mg/l, grupowej profilaktyki fluorkowej metodą nadzorowanego szczotkowania zębów preparatami fluorkowymi 6 razy w roku, w odstępach co 6 tygodni;

9)udział w planowaniu, realizacji i ocenie edukacji zdrowotnej

.3. Pielęgniarka lub higienistka szkolna udziela świadczeń, o których mowa wust.1, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art.27 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. oświadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z2008r. Nr164, poz.1027, z późn. zm.)

.4. Pielęgniarka lub higienistka szkolna zapewnia dostępność do świadczeń w wymiarze czasu pracy proporcjonalnym do liczby uczniów objętych opieką oraz planu godzin lekcyjnych, zgodnie z warunkami określonymi w części III.

Część II. Warunki realizacji testów przesiewowych

WIEK ALBO ETAP EDUKACJI TESTY PRZESIEWOWE

1 Roczne obowiązkowe przygotowanie przed-szkolne*(**)

1.Test do wykrywania zaburzeń:

1)rozwoju fizycznego – pomiary: wysokości i masy ciała, w tym określenie współczynnika masy ciała (Body Mass Index – BMI);

2)układu ruchu, w tym bocznego skrzywienia kręgosłupa, zniekształceń statycznych kończyn dolnych;

3)w kierunku zeza (Cover test, test Hirschberga);

4)ostrości wzroku;5)słuchu (badanie orientacyjne szeptem);

6)ciśnienia tętniczego krwi.

2.Orientacyjne wykrywanie zaburzeń statyki ciała.

3.Orientacyjne wykrywanie wad wymowy.

2Klasa III szkoły podstawowej**

Test do wykrywania zaburzeń:

1)rozwoju fizycznego – pomiary: wysokości i masy ciała, w tym określenie współczynnika masy ciała (Body Mass Index – BMI);

2)układu ruchu, w tym bocznego skrzywienia kręgosłupa;

3)ostrości wzroku;

4)widzenia barw;

5)ciśnienia tętniczego krwi.

3 Klasa V szkoły podstawowej**

Test do wykrywania zaburzeń:

1)rozwoju fizycznego – pomiary: wysokości i masy ciała, w tym określenie współczynnika masy ciała (Body Mass Index – BMI);

2)układu ruchu, w tym bocznego skrzywienia kręgosłupa;

3)ostrości wzroku;

4)widzenia barw;

5)ciśnienia tętniczego krwi.

4 Klasa VII**

Test do wykrywania zaburzeń:

1)rozwoju fizycznego – pomiary: wysokości i masy ciała, w tym określenie współczynnika masy ciała (Body Mass Index – BMI);

2)układu ruchu, w tym bocznego skrzywienia kręgosłupa i nadmiernej kifozy piersiowej;

3)ostrości wzroku;

4)słuchu (badanie orientacyjne szeptem);

5)ciśnienia tętniczego krwi.

W przypadku niewykonania badania w terminie testy przesiewowe wykonuje się w klasie I szkoły podstawowej.

W przypadku braku promocji do następnej klasy nie wykonuje się powtórnie testów przesiewowych.